Університету Міссурі провів дослідження і з'ясував,
що у хлопчиків і дівчаток різне ставлення і підхід до арифметичних
завдань, повідомляє medical News. Так, дівчата воліють повільно і
обережно підходити до питання, а хлопчики - швидко і з великою кількістю
помилок.
З точки зору навчальної перспективи, спочатку
дівчата виривалися вперед. Але до кінця шостого класу хлопчики їх
обігнали. Хлопчики частіше називали відповідь з голови, по пам'яті, а
дівчатка - вираховували. Саме ця якість і практика запам'ятовування
відповідей на конкретні запитання давали хлопчикам згодом перевагу.
Дані закономірності вчені виявили під час
спостереження приблизно за 300 дітьми з 1 по 6 клас. У першому і другому
класах прагнення хлопчиків дати відповідь швидко призводило до того, що
з'являлося багато версій відповідей, включаючи невірні.
Дівчата ж, навпаки, рідше помилялися, але
відповідали повільніше і на меншу кількість питань. До шостого класу
хлопчики встигали тренувати пам'ять, тому і обганяли дівчаток.
Даний матеріал взято з сайту http://pedpresa.com.ua
|