КУБ
Персональний сайт
Артеменка Володимира Анатолійовича
П`ятниця, 29.03.2024, 10:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [14]
ДПА 9 клас [1]
План-конспети уроків з математики [149]
План-конспекти уроків за С.П.Бабенко
Економіка [5]
Виховна [3]
Виховні заходи і не тільки

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 179

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Мої файли

Приклади софізмів продовження
27.03.2013, 12:49

 Парне і непарне

5 є 2 + 3 ("Два і три"). Два - число парне, три - непарне, виходить, що п'ять - число і парне і непарне. П'ять не ділиться на два, також, як і 2 + 3 , Значить, обидва числа непарні.

 

Не знаєш те, що знаєш

- Чи знаєш ти те, про що я хочу тебе запитати? 
- Ні. 
- Чи знаєш ти, що доброчесність є добро? 
- Знаю. 
- Про це я й хотів тебе запитати. А ти, виходить, не знаєш те, що знаєш.

 Ліки

Ліки, що приймається хворим, є добро. Чим більше робити добра, тим краще. Значить, ліків потрібно приймати якомога більше.

 Злодій

Злодій не бажає придбати нічого поганого. Придбання хорошого є справа хороша. Отже, злодій бажає гарного.

 Мати - собака

- А що, у тебе є собака? 
- Так, є, сучка, і величезною. 
- А чи є у неї щенята? 
- Так, є, народила нещодавно. 
- Тобто виходить, що ця собака - мати? 
- Так. 
- І ця собака твоя, чи не так? 
- Ну так, моя, я ж сказав. 
- Ага, ти сам визнав, що твоя мати - собака. Значить, ти сучий син!

 Рогатий

Чи є у тебе те, що ти не втрачав? Звичайно є. Ти роги не втрачав, значить вони в тебе є.

П'ять дорівнює шести.
    Візьмемо тотожність 35 + 10 - 45 = 42 +12 - 54.
У кожній частині цієї тотожності винесемо за дужки спільний множник:
5 · (7 + 2 - 9) = 6 · (7 + 2 - 9).
Тепер, розділивши обидві частини отриманої рівності на їх спільний множник (7 +2 - 9), отримаємо, що 5 = 6. Де помилка?

Два  дорівнює трьом.

    Розглянемо очевидну рівність (2 - 5/2)2  = (3 - 5/2)2.
Звідси, добувши квадратний корінь, маємо: 2 - 5/2 = 3 - 5/2.
Додаючи до обох частин цієї рівності  по 5/2, отримуємо, що 2 = 3. Де помилка?

 Чотири більше дванадцяти

    Додаючи до обох частин очевидної нерівності 7> 5 число - 8, маємо (7- 8)> (5 - 8), тобто -1 > -3. Помноживши обидві частини цієї нерівності на (-4), отримуємо

 (-1) · (-4) > (-3) · (-4), тобто 4 >12. Де помилка?

 

Софізм "4 = 5"
  Нехай а=в+с. Помножимо обидві частини на 5: 5а=5в+5с. Додавши почленно цю рівність до рівності 4в+4с=4а і віднявши від обох частин утвореної рівності по 9а, матимемо:
   4в+4с-4а=5в+5с-5а, або
   4(в+с-а)=5(в+с-а).
   Звідки 4=5.

Софізм "Сума будь-яких двох однакових чисел дорівнює нулю"
   Доведемо, що а+а=0. Нехай а=х. Помноживши обидві частини на -4а, дістанемо -4ах=-4а², або -4ах+4а²=0. Додамо до обох частин рівності х², тоді х²-4ах+4а²=х², або (х-2а)²=х², звідки х-2а=х. Але оскільки х=а, то а-2а=а, тобто -а=а. Остаточно: а+а=0.

Софізм "Хитрий менеджер"

   Три дівчинки накопичили трохи грошей і вирішили придбати на трьох одну книжку, яка коштує 30 грн. Дівчатка скинулися по 10 грн і купили товар. Трохи згодом менеджер магазина довідався, що книжка коштує 25 грн і забрав із каси 5 грн. Менеджер мав віддати гроші дівчаткам, але як поділити 5 грн на трьох? Менеджер вирішив не ламати довго голову і віддав кожній дівчинці по 1 грн (отже, усього 3 грн), а 2 грн взяв собі. Отже, кожна дівчинка одержала назад по 1 грн, тобто замість 10 витратила 9 грн. 

    Нескладно порахувати, у скільки обійшлася дівчаткам книжка, - у 9*3=27 грн. Якщо до цих грошей додати ще 2 грн, які менеджер поклав собі у кишеню, отримаємо 29 грн. Куди зникла тридцята гривня?

 Пояснення: ми рахуємо, скільки грошей було витрачено. Логічно буде сказати, що менеджер забрав у дівчат 2 грн. Оскільки 9*3=27, а книжка коштує 25 грн, не вистачає 2 грн. Тому додавати до 27 грн 2 грн просто некоректно.

 

Софізм "4 гнр. = 400 грн."

Кожний знає, що 2 грн. = 200 коп. Піднесемо обидві рівності до квадрату. Отримаємо: 4 грн. = 40 000 коп. = 400 грн. Де помилка?

Софізм "2*2 = 5"

Запишемо тотожність: 4:4 = 5:5. Винесемо з кожної частини тотожності спільні множники за дужки, одержуємо: 4*(1:1) = 5*(1:1) або (2*2)*(1:1) = 5*(1:1). Оскільки 1:1 = 1, то 2*2 = 5.

СОФІЗМИ

АРИФМЕТИКА
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ
ГЕОМЕТРІЯ
ЛОГІКА
Категорія: Мої файли | Додав: Artem | Теги: приклади, софізми
Переглядів: 11214 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz